Godmorgon LÖRRE-LI-LÖRDAG!

Petra svettapan Carlstrand (japp kärt barn har många namn!) borde egentligen hoppat in i duschen innan hon satt sig här. Jag är så fräsh så jag avstog från duscheliduschen igår. MUMMS på mig. not. Men försöker faktiskt duscha varannan dag för att inte torka ut kroppen så nedrans mycket, men fifan vad ofresh jag känner mig nu. Mitt hår ser typ ut som om det är inkletat i smör. WAKKAWAKKA.

Pojken gick nyss efter en gossemossig sovmorgon med mys, frukost, musik och teve. Han är bäst ♥
Att han glömde sin partyhatt här gjorde mig ingenting. Hehe. Heter man Petra så gör man..


Ikvället vet jag into vad som händer ännu. Elin försöker tagga till mig till att gå ut med henne. Humme?
Orkar man eller ska man stanna hemma som en pensionär och kolla "Så mycket bättre"? ;)

Fresten så har jag fått en inflamerad pleta på hakan (därav inga hakbilder) som gör pisseont. Bara så ni vet lito liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0