Harregussan

Godkväll finingar.

Ni ska bara veta min dag.. Jag är nog sveriges (om inte världens) mest misslyckade människa. Seriöst. Efter att jag skrivit förra inlägget så stängde jag datan och la mig och kollade på teve. Var liksom inte sovtrött så jag trodde inte det var några problem och att jag inte behövde ställa klockan tills jag var tvungen att gå till skolan.

Vad händer? Om inte - jag SOMNAR, såklart. Vaknar halv tio i ren panik. Blev hysterisk. Skickade sms till mamma som ringde mig, grät lite som en jättebebis och hon tröstade mig med att det skulle lösa sig.

Jag vet inte om jag skrev det i förra inlägget men vi skulle haft nationellt prov i Svenska B idag som började 8.10. Jävligt kul att missa det liksom. Jävla klantarsel!!

såhär glad var jag sen.


Men för att inte göra saken värre så var det tur att elin var hemma. Jag tog mig upp, värmde lunch och vi kollade på teve tillsammans. Resten av dagen har vi handlat, städat och jag har kännt mig som världens hemmafru, jag putsade nämligen mitt fönter, strök och hängde upp nya gardiner. Effektiv brutta! När dagen inte blev som den skulle liksom..

Mamma bad oss köpa frukt. det blev en jävla massa. men i denna familjen lär det räcka i tre dar.

sen är ju frågan va elin håller på med med sin vänsterhand?! håller hon i ett osynligt äpple tro?

Och baaaambaaaam. Sen lagade jag och elin taco & kycklingpaj, för halv sex kom Simon &
Matte hit och sedan vid sex på bestämd tid kom även Pyttan. SUPRICE till vårt lilla födelsedags barn!

Mat, paketöppning, spel, skratt och prat = Perfekt kväll om du frågar mig!

Och sedär. Jag överlevde fast jag var en klantstövel och missade skolan. Hejjamig..


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

ååh man får ju sån panik när sånt händer.. men du kan faktiskt inte hjälpa det.. Sånt händer!! Tycker du gjorde det bästa av situationen. Kan du får göra provet nån annan dag?



Puss & kram

2011-11-18 @ 20:33:54
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0