HEEEEEEEEEEEEELG!

...Oooooooooch en väldigt glad chey som sitter här :D 
Flinar till å med när jag tänker på hur stolt jag är över mig själv som gick till skolan idag, haha tönt.



Men jaaaa. Idag är en bra dag. Jag längtar tills ikväll då jag får träffa min pojkvän. Fick ett jätte gulligt sms av honom innan idag. Han lär känna mig mer och mer och det märks så tydligt för han vet precis vad jag behöver höra vissa tillfällen ;) Tur jag är söt tillbaka också. Den perfekta flickvännen liksom. Ehe. skämt å skidor, ingen är perfekt här i världen ;)



Aja, nog om detdåraaaaaa. Hehe. (jag är helt uppe i varv, märks det ellööör?!?!? ;))

När jag kom till skolan och skulle gå in till första lektionen - rättskunskap så stog en polis där längst fram i klassrummet.. Jag ba what a fakk, vad har jag nu gjort?!?! typ. Fatta vilken respekt dom där jäkla poliserna för med sig eller? Har dock aldrig hört klassen i den kursen vara så tysta ;) Hallelujamoment liksom.

Han skulle iaf hålla i en föreläsning om hur det är att vara polis. Det är ju som jag kanske berättat innan min drömyrke? Nu vet ni det iaf. ÅH fifan vad jag bara ville gå ut skolan och börja plugga till polis när han stog och berättade om allt! Jösses. Tänk er mig som polis, mesen numero uno? Haha. MÅSTE nog tuffa te mig lite känner jag. Starkt psyke behöver man också. Jo man tackar det får man påvägen till friheten från denna skitsjukdomen iaf. Tack å bock för det.



Ahapp.
För att fortsätta på denna romanen så fortsatte dagen med en mattelektion full med flum och plugg som bara jag och kim kan! Efter det blevre lunch a la chickennuggets å ris och sen hade jag Engelska när alla andra åkte hem. MEn fifan vad effektiv jag var!en halvtimme skrev jag min bokrecenssion på 5 sidor! Denni!

Så. pjuh. andas lite.

Sen jag kom hem från skolan har jag pluggat ännu mer, gjort klart två inlämningar i idrottspsykologin och sen försökt få tag på information om minnespsykologi till psykologin som seriöst talat verkar vara OMÖJLIGT? Hittar NADA.

Får la be till gud om hjälp snarre om det inte löser sig. Snilla gud? Får jag kalla dig för sune?
Filåt alla religösa människor som läser detta men ta det inte seriöst :)





Kommentarer
Postat av: Elin

Du har rätt, det är en av de "bättre" effekterna kampen för friskhet - att man får ett starkt psyke. För som vissa brukar säga så är det en själv som är ens största fiende. Det stämmer nog på oss lite va..?



Jag är en fegis vettu, ta tag i vardagliga saker går rätt bra. Eller okej, typ hushållsarbete går rätt bra, men resten. MEN svåra saker - usch vad dom skrämmer mig. Är så rädd för att misslyckas liksom.



Blir det något festande i helgen partyprinsessa?

kramar

2011-11-18 @ 23:36:27
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0