Helgen a la Petra..


Taco, godis, pepsi, mys, skratt, prat och övernattning med bästis!♥




Förfest och födelsedagsfirande hos Jessika med Kim, Amanda och Elin ♥
Myspys med ponke och däcka tidigt i hans famn med huvudvärk som fasen.




Vakna jämte en morgonpigg Krilleboy, frukostmys & sen har lunchen/eftermiddagen spenderats hemma
hos mormor & tomas. Väldigt trevligt fram tills det började blåsa som f-a-n. Pappa kom och hämtade oss
och nu sitter jag här och sitter. Mår skit illa, jag har nog ätit för många mormorkakor....

kycklingklubbslår men idag bryr jag min intooooooo!


Kommentarer
Postat av: sara

puuh, då ska du se mina lår, ridmusklerna sätter sig på de mest hatade ställena, haha, menmen, love my horse<3

2011-11-27 @ 17:49:51
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0