Hoppsan svejsan

Goooooodmorsning alla uppe-med-tuppen-människor!

Måndag elikamed - Ny vecka, nya möjligheter och framför allt NYA TAG :) I like it!
Kaffe, gofrulle och vakna med the voice - kan dä bli bätträh?


Nähäru.

Eller jo.

Hade gärna haft winnerbäck-disko men det hade nog inte min sovande kära syster uppskattat.. ;)
Får helt enkelt nöja mig med det jag har!


Fick lite sovelisovmorgon imorse eftersom vi tydligen inte ska ha rättskunskap denna veckan.
OH SNAAAAP, jag får sovmorgon på fredag med!! wohoooo living the dream. typ.

♣ Skola 9.35-jagharingenaningochorkarintelyftamigochchecka.
♣ Plugga röven av mig (har tre inlämningar denna veckan, tjihoo!)
♣ Kolla Krilles träning? (FETT KULT med brottning, bara så ni vet.)

Förövrigt så känner jag mig som en fet ko. Men vad gör det om hundra år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0