I´d like to make myself belive

Det är diskooooooooooooooo i casa a la carlstrand! Pappa öser på med dunkadunka och världens bas.
Haha stackars grannarna! Men fett näjs, om jag nu ska tagga till inför kvällen?! Åh. beslutsångest fifasen..

Jag känner mig som en hoppande groda. Är på ett suveränt humör förtillfället och längtar tills imorgon..
Då ska vi till Varberget och fira farsdag hos storasyster. Som jag saknar att hon inte bor i Halmstad längre!
Min lilla extramamma som man alltid kan vända sig till, vad det än är. Hon vill alltid hjälpa och stötta om man mår dåligt eller har något problem, det betyder mer än något att hon finns vid min sida, fast nu en timmes bilfärd bort. ♥

MEN HALLÅ. nu kurrar faktiskt magen!! Eh ursäkta med det var typ..
Oj. heh trodde det var en timme sen vi åt frulle men det var visst tre. Ska ut och rota i skafferiet nu!

KÖSSHAJ


Kommentarer
Postat av: sara

sv: delvis sant, men jag försöker ta åt mig medans jag skriver och då känns det ofta bättre efteråt. lite därför jag fortsätter skriva :9

2011-11-12 @ 13:40:10
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Ninni

Det är verkligen undervart att ha en sån person i sitt liv. :)

Trevlig helg!

2011-11-12 @ 15:37:44
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: camilla

diiiskkkkoo haha :D här spelas oc för fulla muggar på tv:O jösses blir tokig av den där introduktionssången som spelas varje gång xD



ÅÅ förstår det men som du säger tänk vad mkt man får o prata om när man väl ses sen :)

Hur mår du ikväll?



pussar söta<3

2011-11-12 @ 17:11:14
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Hoppas du får det bra hos syrran imorgon :)



och tack för åsikterna om min header. du är klok du... Förstår hur du menar, men äs blir ju tyvärr en så stor del av livet nu eftersom jag är inlagd... så det kändes på nåt sätt konstigt om den delen av livet inte fanns med på headern..

2011-11-12 @ 19:09:46
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0