I DID IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!

Jag gjorde det, FATTARNI - JAG. GJORDE. DET!! Jag höll mitt tal i fem minuter på svenska nationella!
Det värsta men även det bästa jag gjort i hela mitt liv tror jag haha. Känslan efteråt var to die for. Underbar!
Jag bryr mig inte om att jag bröt ihop först, jag genomförde det iallafall det värsta jag vart med om. Stolt chey.
Tack underbara klassflickor för att ni var wunderbara mot mig :)

Pjuh. Nu kan jag verkligen andas ut!

Annars var gårdagen fullproppad från början till slut. Först idrott sen talet, därefter lunch, idrottspsykologi och naturkunskap. Slutade tio i tre, cyklade hem och åt mellis. Behöver jag säga att mitt huvud var gaanska så trött?

Otroligt snygga flickor på naturkunskapen igår ;)

Ashmalanda och Schessika

Mamma frågade häromdagen om jag ville tjäna lite money genom att tvätta fönstret i köket, stryka julgardinerna och sätta upp dom. Allt för pengar säger jag bara, jag är fattiglusen numero uno ;) Sen tvättade jag fönstret i hennes sovrum också och strök den gardinen och satte upp för ännu en slant! Goooottemos!



SEEEN. tro det eller ej men elin mutade mig med ännu en hundring om jag städade hennes rum.
Hahaha, alltså ja. I did it. 300 spänn på lite hemmagöra är inte illa må jag säga! 

Jahapp och där trodde ni min dag var slut? NÄHÄDÅ! Jag och Elin lagade till potatismos och köttabullar och fick middagsgäster aka Simmo och Mattan. Väldigt trevligt må jag säga. Jag tror vi fick bra kritik på maten också eller vad säger du Matte? 20 köttbullar? ;) För att smälta vår gudomliga mat spelade vi absolut överens och herrejävlar så kul. Jag gillarE. Jag och Elin utklassade Mattan och Simmo.. ;)

Sen kom Krilleboy och sovde hos maj. Mycket mysse!

Märkligt att vi alltid ska dela på ena halvan av sängen när vi hade kunnat bre ut oss hur mycket som helst ;)


Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

Sv; jo det gör jag, och det ska vi ha men ska man ha tal också? har man ju inte haft förut,vad är de för tal,typ ett tack tal till att skolorna har fuckat våra liv ,eller ? hahahah

du e fan gryyyyym broooor :d<3

2011-11-25 @ 16:45:42
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

GRATTIS :D Bra jobbat fina du!

2011-11-26 @ 19:48:42
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0