LÖRRE VAD GÖRRE!

Haaaaj haaaaaaaaj jag heter inte kaj men jag gillar paj!

Nubbe å sill, vi gör vad vi vill.. HUHE. pappa har markoolio disko här tydligen. Man ba mogen man 50+!

Annars då?

Vafan livet leker! Jag älskar att jag kan ta mig upp igen efter dipparna som kommer då och då!
Jag mår fifan BRA idag :D Jag diggar livet till max. Det finns så mycket som livet har att erbjuda.
Men det bästa av allt är att omgivningen också är mer uppåt när man själv hittar den känslan :)



Vad händerisch idag då? Ehmehmehm. Morgonen började med att vakna brevid en väldigt söt sovande pojkvän. Kul att han somnade på två sekunder igår när jag låg och pillaNa i håret. Trodde inte ponkar tyckte om det ;) Mysfrulle a la ostmackor och sen blev det mer mys innan han tjappade för en timme sedan.

Vid tre blire lyxig kalkonmiddag i casa a la carlstrand och sen ska jag ta mig till Dedde
som vi ska spendera kvällen hos med mat, dricka, mys, snack & förferre med fina folket ♥


AWSOME dag helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Åh det gör mig så himla glad att du mår bra!!! Och precis som du säger, det viktiga är att man lyckas ta sig upp får dem där jobbiga dipparna. HEJA DIG <3

2011-11-19 @ 14:33:18
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: camilla

Du är så underbar <3 vad glad man blir av att läsa :) Hoppas dagen och kvällen blev precis så bra du hoppades?



Haha ooo nooo inte amanda:P ja håller på robin :) o molly tror jag..haha men som du säger de e svårt o veta vem man vill ska vara kvar xD förutom att jag hoppas att amanda åker på fredag ^^



Sötnos :)<3

2011-11-20 @ 09:06:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jessica

Jag är allmänt kass på att äta fruksot =) Ibland blir det bara inte av :P

2011-11-20 @ 10:15:44
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Elin

Du har så rätt, när man lärt sig ta sig upp ur dipparna lite fortare än förr är det mycket lättare att finna styrkan att vilja kämpa så mycket som du faktiskt gör. För vet du, du är starkare än de flesta, glöm inte det. Du förtjänar att må bra och andra blir glada när dom ser att du får det precis så bra som du förtjänar.



Haha, sådär sa min psykolog. Objektifiera tankar och släng iväg dom :P Kanske ska prova det då?



Blir så förbannat knäckt när jag misslyckas. Som du säger, att misslyckas för också med sig något positivt, för det mesta. Och vi har hittills inte dött av våra få misstag.



Hur gammal är pojken din?

kramar

2011-11-20 @ 14:09:55
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0