MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Jag sitter och kollar på ett videoklipp från Öland i somras på mig och Dedde.
Så säger mamma "Jag hör allt att din syster är på film" *stolt*.

Man ba eh. DET ÄR JAAAAAAAAAAG MAMAAAAAAH!
Mamma:
VA?! nä. sluta. fast du måste erkänna att det var väldigt likt?

Det lät läskigt likt elin. Jag har inte fattat hur folk kan ta fel på oss i telefon fören jag och Elin började lura vår storebror varje gång han ringer och räcker över luren till varandra och han fattar ingenting. Fett kul jöh!!

Pöss pårej min alldeles egna tvillingsyster ♥

jag är glad om jag är lik dig, för du är den vackraste som finns.


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

shiiit, så lika!!

2011-11-17 @ 21:33:40
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0