Med risk för en massa bubbel

Igår när jag hade lagt mig så blev det för första gången på ett bra tag, sjukt jobbigt.
En gnagande ångest över hur stor jag är kom och ville verkligen inte släppa.

Vände och vred på mig som att det skulle göra min kropp mindre. Snacka om blåst i huet? Det blev iaf inte ett dugg bättre och jag bara öööönskade att mina sömnpiller inte var slut. CRY ME A RIVER, typ.


 
Kimpa fick ta lite tjötsms från mig, men känner jag henne rätt så skiter hon i om jag babblar på hiho, thanks ♥
Smsade även min pojkvän och fick världens finaste svar. Grät en skvätt och sen somnade jag(!!), väldigt mycket lugnare. Har dock vaknat av och till hela natten. Drömt helt wacko och svettats och frusit om vartannat. MYS! öh. inte.

bild från förrförra helgen, älsklingens syster+barn hälsade på. Söta lilla Leon!


Skulle vart i skolan idag men när jag somnade om i morse brydde jag mig inte om att jag försov mig.
Har istället varit väldigt flitig här hemma idag och pluggat röven av mig samt städat och käkat.
Nu är allt som legat efter mig blivit klart förutom engelskaboken som ska läsas ut och skrivas en recension på.

Ikväll blir det mys med pojken (jag veeet att det är mycket pojke hit å dit men jag är kär, OKI?)
Men nu ska jag ta tag i min engelskabok så den med blir gjord! SEEEE yao finiluringar ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0