Oh happy day, fast aj min mage -.-

Hejsanhoppsanlillebrur!

Vilken underbar dag det har varit! Vaknade brevid bästis som jag spenderade gårdagen också med. Alltid lika möjs må ni tro. Godis, popcorn, massa prat och kvällen blev helt finemangperfa! Finaste lilla skruttan min. ÅH. Kom på att jag inte har birättat att vi nu har bokat resan till THAILAND!!!!!

Sååååå den 16 februari åker vi mot värmen och kommer hem natten till min 20års-dag alltså den 2-3 mars.
LYCKA ELLER VAD? harregud. ägägägägägägägägäääääääääääääääg. Har dock ingen aning om vart i Thailand vi ska, har liksom inte tagit reda på det hehe. Men vafan, det är THAILAND iaf ;)

Thaimat, sol, bad, äventyr & bästis + familj, MHM det kan inte bli bättre!



Ahapp.
Annars då? Leeeeeget å såntdär brushur?

Jag och Dedde väckte Elin vid nio och tvingade upp henne till en framdukad frulle.
Mhm
så snälla är vi på hennes lediga dag, hehe. Tacka å bocka istället för att bli aggro ungjävel.

Jag hade sovmorgon idag och började inte fören tio. Idrott och herrejävlar vad roligt det var!
Två killar i klassen höll i en box-lektion. Dom delade in oss två och två. Vi chansar på längden eftersom jag och eheh stor långa bamse kim fick vara together, HAAAAAAhaho. typ. Men vi var så satans duktiga så där fick dom! Dagens lärdom är ju att aldrig säga till Kim att hon ska ta i mer än vad hon gör..(Man kan få slag både här och där vettni) Sen körde vi cirkelfysboxningsnågotsomjagintekommerihåg. Fett jobbigt men sjukt råligt!

Petra & Kim?


Sen har resten av dagen spenderats med ett hyperaktivt gäng av fina flickor, naturkunskap (Petra var väldigt aktiv, DENDÖH!) och tillslut idrottspsykologi. Fick sluta en timme tidigare också. YIIIIIHAAAAA!!

Nu blir det mellanmål av något slag, ett stort sådant eftersom maten i skolan var äckelpäckel!

Sen att min mage har gjort ont i princip HELA dagen är ju en annan femma. ÅHwikfndl# fakkoff på den.


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åååh lyx! Vad härligt!

2011-11-10 @ 16:44:11
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0