Rätt så inte kult.

Min dag = FML.

Den började iofs väldigt bra med idrott som gick helt okej. Sprang 5km på tid. Inte för att tiden var så bra men det kändes ändå okej. Efter idrotten cyklade jag hem, lämnade väskan och tvingade med mig Elin till stan. Det gick rätt lätt måste jag säga ;) Vi hittade julklapp till storasyster och sen åt vi lunch på Hello. MYSEPYS!

Men sen gick allt utför...

1. När jag skulle hämta ut p-staven så krånglade det tydligen på apoteket så man inte kunde skriva ut recept. Man ba jaha nähä tacka gudarna att det inte var en sååååå livsviktig sak jag skulle hämta ut då..- FAKK.

2. Går upp till UM och inser att dom har ändrat öppettiderna till 15-16 istället för 13-15.30 - FAKK OFF.

3. Cyklade till nyhems apotek, står och väntar en halvtimme(!!!!!!!!!) och sen säger dom "att den inte finns inne förens imorgon" - ÄNNU MER FAKK OFF.

4. Cyklade tillbaka in till stan, köpte en cola och satte mig inne på mittpunkten och tröstdrack den medans jag beklagade mig inför mamma på telefon. Jävla skitdag.

Som tuuuuuuuur var träffade jag Pyttan och gick och tog en fika med henne. THANKS GOD! Du räddade dagen lite där.. Bättre humör, skratt, prat och en runda på stan senare cyklade jag hem. Blev dock på dåligt humör igen, av en sjuk skallebank.


snodde bilderna från bästis hihi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0