Sovmorgon, presentshopping, UM, thailunch & mys med mor & syster ♥

Tjeeeeeeniselefantpenis!

Tehe. fypåsig. snuskfia.

Hur är läget idag? Har ni med haft stråååålande solsken? Ohlalaaa det har vi här i Halmstad iallafall!
Underart fifan. Fast det var dock lito varmt att gå i vinterjacka, mössa och vantar på stan. Otroligt huh?

Jag steg upp ur gossesängen vid elva, fick lite panik för Elin var påväg in till stan med bussen och jag skulle hinna slänga i mig frulle, göra mig i ordning och diska. Men tjopptjopp, efter en kvart var jag bannemej färdig! Petrablixtencarlstrand hehe ;) Mötte upp sirrän och hänkade henne till Hello där hon åt frullebaguettebulle. Man ba fakk jo din rike jävel.

Sötaste flickan som finns vs flickan med badhairday, mysgosseklädtema och finnigaste evah.

Sen gick shoppelihoppade vi lito. Köpte en asnäjs mugg till min far i farsdag-present. Valde mellan den och en skämt-as-stor-penna. Eftersom han har en skämtlåda med en miljon bigmamah grejer som han jämnt ska skoja med.. Men det fick bli las muggas för jag annars blire inte en lugn stund den kommande veckan ;) Smart där yeah.


Ett jäkligt långt besök på UM där både mamma och Elin väntade på mig. Eh. Behöver nog inte förklara deras oro när jag kom ut efter tiep över en dryg halvtimme när det brukar ta typ tio minuter. Menmen. Nu blev det som det blev och det löser sig. Ska tillbaka på måndag. Men nog om det.



Thaibuffeluffe på Peking med moren innan vi cyklade hemåt. Kaffe, presentinslagning och en överbliven kladdkaka så var vi väldigt nöjda. Då stack Elin till sin boyfriend och lämnade mig med mor och far. Man ba tack skitonge. Jag känner mig rätt mobbad idag då alla är iväg idag. Yeahyeah efter Krilles afterwork så kommer han nog hit full som en bull och sover med mig iallafall. Gossemosse! Men tills dess får jag nöja mig med IDOL, ett par polkagriskäppar (som egentligen ska vara till julgranen sen hehe..), ramlösa och frukt eftersom mitt hem som ALLTID och jag överdriver inte ALLTID har chips, godis eller något smask hemma förtillfället inte har någonting som jag tycker om (och jag är inte kräsen!).

Ha en toppen fredag finisar!
 




Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

vad gjorde du på UM? Hoppas du är okej fina <3

2011-11-11 @ 21:55:23
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: emma

Alltid fin, Petris. Och fasen, du påminde mig just om att jag inte har en farsdagspresent! Haha, får köra en nödlösning. Haha! ;)



sv: Hahaha aw, TACK sötnos! Vad du är gullig, älskar dina kommentarer, de är så roliga, haha. ♥

KRAMAR!

2011-11-11 @ 23:04:33
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Hanna

Jo, dom sa hej då i april och i efterhand när jag hämtade ut min journal har jag sett att dom skrev att inga symptom på ätstörning kvarstår. Det nämnde dom inte till mig och jag tycker ju vissa dagar att det enda som är friskt på mig möjligen är vikten och det faktum att jag äter. Resten är väl.. inte så bra. Men så kommer dom dagarna när dom har rätt och det absolut inte är fel på mig och jag borde bara bita ihop och hålla käften och sluta gnälla.



Nope inte testat den men det blir säkert bra. Är det laxerande?

2011-11-12 @ 07:47:43
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0