Tååååårsdag

Godkväll kära vännör.

Hur står det till? Sover ni?
Jag mår fint som snus och är trött som en grisa knoe.
Har haft en über mysig dag som började med en hejdå puss av älskling, somna om, vakna, duscha & sen hämtade Fannebanne upp maj. Vi har haft en kanondag på gekås (jag vet, nu igen..lalala) med en fattigare plånbok men en mycket nöjd petra som åkte hem efter x-antal timmar trängandes med kärringar (ingen nämd ingen klämd..), ola-conny och en satans massa babbelibubbel överallt. Men jovars, fram kom vi, till kassan kom vi, till laxbutiken kom vi & hem kom vi! BAAAAAAAAAAM. så bra vi är!

Nu är jag fattig på redigt. Ligger nog tillåmed minus denna månaden.. Ångest på det? CHECK.


fuuuuullt normalchey..

Men äsh. Jag är stolt över mig själv att jag inte köpt något onödigt alls faktiskt!
Förutom maten som gick på över 100 spänn idag på laxbutiken.. Shuleleleeeä. det sved kan jag be å få tala om.


Tack för idag fanneeeeeeeeee ♥

Sen avslutades denna möjstorsdag med en tripp ut till mormor med Krille för middag och bubbel!


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

laxen såg grymt god ut!

2011-11-10 @ 15:26:18
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0