Tisdag fisdag, höhe

"Om du någonsin tvivlar på dig själv, tänk på mig, vad jag skulle se." word by bästis ♥

Igårkväll fick jag panik. En riktig ångest över mig själv. Det var säkert över ett år sedan nu.
Jag önskade att jag hade min pojkvän jämte mig som kunde hållt om mig & sagt att allt blir bra.
Men nu var det inte så, men däremot räddade både han och bästis min kväll rätt rejält bara genom sms.

Thank you ♥



Meeeeen idag är en ny dag och jag är peppad som tusan!

 

Även om dagen tycks köra ihop sig aningen så kommer det lösa sig tror jag. Allting har en naturligförklaring som mamman(vafan heter hon?!?!) i greveholm hade sagt höhe.

Om ni inte har sett det så har jag gjort en ny header a la julig typ. Jag är ingen mästare på detdär men lite juligt blev det nog allt. Jaha nähä vad händer annars då? Jag måste till UM igen. Är fett nervis för idag ska p-staven in så jag slipper glömma bort p-pillerna hela tiden. Halleluja, jag som är livrädd för sprutor?! ingen kan hänka heller och hålla mig i handen så dethär kommer bli intressant måste jag säga ;)




Kommentarer
Postat av: sara

för att bli kvitt det helvetet måste man ta sig genom det jobbiga. kram <3

2011-11-29 @ 12:56:59
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0