Typ. inte. så. jätte. uppiggande. kanske.

Godmorgon. eller typ middag?

Jag har iiiiiinget vettigt att komma med idag egentligen och likförbannat ska jag in här och klaga på livet.

Har inte stigit upp ur sängen ännu, för er som undrar. Det är ett projekt för sig liksom. Jag har nog glömt mina anti-depp-piller i några dagar = inte petra som sitter här utan en lipsill i högsta grad med en miljon skuldkänslor, hatkänslor, äckelkänslor, ivägenkänslor, tvångkänslor - i större form än vanligt. Så jävla misslyckat. Eller så är det mina p-piller som fortfarande har biverkningar som påverkar mig. Om två veckor ska jag byta som tur är, för detta funkar inte.

Att man önskar att man blir överkörd påvägen hem från sin pojkvän är liksom kanske inte helt okej.

Äh. skiter i detta nu. Ska kolla Harry Pottah och gömma mig under täcket. TJING


Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

fet bamsekram<3

2011-11-15 @ 12:57:37
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

kämpa fina flicka. Du fixar detta!

2011-11-15 @ 15:42:40
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0