Bara för att ni vill läsa litooo. Hehe

Du heter - Petra Erika Crazy Carlstrand
Smeknamn - Pe, P3, Lilla p, Lilla 3, pedda, peddo, älskling...
Låt som när du är ledsen sörjer till? - Sörjer? Om jag är ledsen vill jag blir glad och det blir man av PARTEYMUSIK!
Beroende av - Kaffe & Bekräftelse
Vad tror folk om dig? - Oh, don´t ask me ;)
Stämmer det? - MEh tyst.
Vad får du oftast komplimanger för? - Min craysiga humor. (Måste väll inte vara kroppsliga huh?)
Vad säger du för att imponera på någon? - "Eh hörrö, jag har tappat mitt nummer, kan jag få ditt?" ae. dålig.
Hur imponerar man på dig? - Man är sig själv!
Brukar du skratta för dig själv? - Haha, skämtar du eller? Hela tiden..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? - "Får jag träna i dina röda shorts imorgon?(a)<3" från dedde.
Var bor du? - Halmstad braooow!
Trivs du där? - Jarå, helt okey serru
Äger du några converse? - Tre par! vita, röda & rosa hehe :)
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider ftw
Brukar du bli för full? - Inte längre. Får inte lika mycket ångest när jag dricker nu.
Vad har du för mobil operatör? - 3
Är du allergisk mot något? - Inte vad jag vet men eftersom min mage är helt kockolabelo så börjar jag undra..
Har du haft sex idag? -
Nepp
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå?" eller "Hej de e Petra"
Vem ringde du senast? - 3 svar
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? - AHAHAHA. Jadu. det var min behandlare som hade pratat in och jag minns bara "vi har en tid på måndag kl 14.30, ring mig!"
Antal timmar sömn inatt? - 8 tro det eller ej!
Sov du ensam? - Ja men saknade min älskling.
Brukar du komma i tid? - Ja och om jag är försenad så skiter jag hellre i allt. Tycker det är grymt pinsamt att vara försenad!
När mår du bra? - I min älsklings famn, med mina vänner och när familjen är sams.
När blev du fotad senast? - Ehe, igår av mig själv
Hur känner du dig nu? - Irriterad. Jag skulle gått till skolan för fem minuter sen men eftersom min mage lever sitt egna liv så är det liiiiite jobbigt att ha idrott när det är som den är -.-
Vanligaste färg på dina kläder? - Svarta eller blåa har det blivit på senaste
Vad tycker du om fötter? - Bara att det är något som kittlas när man tar på dom!
Vad saknar du? - Oj. Jag saknar min barndom när jag tänker efter. Iallafall tills innan jag fyllde sex.
Hade du en bra kväll igår? - Jadå minus the stumich(stavas det så?!) så!
Favorit dryck på morgonen? - Kaffe!!!!
Rakar du benen? - Jajemensan, bebislena ben är det bästa jag vet. typ.
När brukar du oftast gå och lägga dig? - När jag är trött på helgerna och runt 22 på vardagarna.
Är du blyg? - I vissa situationer
Sysslar du med någon idrott? - Skolidrotten sen springer jag när jag har lust och friskis och svettas någon gång då och då. Men skolidrotten går i första hand.
Vill du hellre ha mail än brev? - Ja för då kan man svara på det direkt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - JA!
Har du spytt offentligt? - Ischja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? - Runka förfan!

Är du nöjd med ditt liv?
- Nöjd - ja. Men det kommer bli perfekt när jag slipper min sjukdom HELT.
Är du bortskämd? - Sometimes av pappi (a)
Vad gör du i morgon? - ÄR LEDIG från skolän! Men måste besöka UM, läkaren och plugga.
Vad är det värsta du vet? - Falskhet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? - Inte så mycket, är nämligen alltid en fattiglapp!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? - Halleluja. Eh. Chris Medina!
Vad längtar du till? - JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!
Har du bra vänner och äkta vänskap? - Ja ♥
Vad använder du för shampoo? - Maybelline, head and shoulders eller något som finns hemma.
Vad är det finaste du fått? - Komplimangerna av min pojkvän och min minnesfotobok av pyttan!
En speciell dag du minns? - 21 oktober 2010 och 14 september 2011
Hur gammal är du? - 19 år, 8 månader och 7 dagar för att vara exakt ;)
Tycker du om någon just nu? - Älskar!
Du samlar på? - Positiva tankar, hellyeah
Gröna eller röda äppeln? - Röda - honey crunch!!!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Ringer nästan aldrig, brukar smsa och då blire pyttan eller tvilling.
Gillar du golf? - Minigolf såfall.. fast jag är sämre än sääääääämst på det.
Vilken tid gick du upp idag? - 6.33
Har du sovit i din egna säng inatt? - Jeaaah
Har du strumpor på dig nu? - Ja puss på strumpor
Är det okej att gråta? - SÅKLART!
När grät du senast? - i förrgår men det gick över snabbt :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon? -
RESA!
Bär du glasögon eller linser? - Neppsi, den enda i släkten tiep.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej det har jag nästan aldrig brytt mig om.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? - Vid nio, då har man fått lite sovmorgon & har dagen framför sig.
Har du piercing? - Räknas öronen?
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Ja, två stycken!
Solar du ofta? - Nja, jag har svårt att få en bränna så det är tråkigt, men när jag väl solar så!
Är du bra på att laga mat? - Jag kan när jag vill!
Är du flygrädd? - Jaaaa. huhu. jag fasar lite för flygresan till Thaiet..
Hur vig är du? - Överrörlig i fingrar, händer och fötter annars som ett kylskåp!
Är du musikalisk? - Verkligen inte hehe

Vad dricker du helst när du är törstig? - Pepsimax ♥
Vilken är din favoritglass? - Lakritspuck i paketglass form
Tror du på ett liv efter döden? - Ja men tiep.
Tycker du om sushi? - MMMMH i love it.
Vad äter du helst när du ser på film? - Något gott!
Bor dina föräldrar tillsammans? - Ja
Har du tandläkarskräck? - Nej, har man haft tandställning så är den botad för livet.
Är du morgon-eller kvällsmänniska? - Inget utav det för tillfället men mer morgon än kväll tror jag.
Vilken ögonfärg har du? - Blå/grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns? - Jajemensan
Biter du på naglarna? - I perioder, ja.
Röker eller snusar du? - Naje
Har du skrivkramp nu? - Inte direkt, tog en paus vid hälften ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0