Har man kult så har man

1. vad heter du? Petra Erika Carlstrand vettja
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ojoj, jag vet inte men Alice ska mitt barn heta iaf!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag vet inte men det jag fick som andranamn tänkte dom döpa mig till som tilltalsnamn ifall Elin inte skulle heta Elin ;)
4. vilket stjärntecken är du? fesk!
5. vilken årgång är du? 92
6. vart bor du? I Halmstad säger dom :)
7. bott utomlands? naje
8. flyttat antal gånger? Noll gånger noll elika med noll
9. vart skulle du vilja bo? I hus eller villa
10. vilken skolklass? trean på gymnasiet
11. vad vill du bli när du blir äldre? rik!

UTSEENDE
1. hur lång är du? 165,5 (den halvan är mycket viktig för kortisar!!)
2. hur mycket väger du? Precis lagom om jag inte hade vart ätstörd & tyckt det var för mycket.
3. hårfärg och frisyr? Brun/röd frisyr a la kråkbo
4. ögonfärg? blå/gröna
5. mest nöjd med? min gravida lilltå
6. minst nöjd med? kycklingklubborna aka mina lår
7. skostorlek? 38
8. glasögon? Nej, den enda i släkten som inte har. typ.
9. har du några piercingar/tatueringar? Öronsnibbarna

FAVORITER
1. filmer? Jag saknar dig
2. låtar? Ängeln i rummet med Laleh
3. årstider? Ooh, donno which to choose.
4. mat/dryck? Tacos/PepsiMax - var det en fråga? ;)
5. djur? Mormors ex hund Skorpan som har flyttat till La France.
6. färg? Svart, brun, vitt, rött, blått.. oj jag kan inte välja!
7. parfym? DG - light blue
8. tv-program? Greys!
9. ämne i skolan? Idrottttttttt!
10. sysselsättning? Träning, pussa på pojke och träffa vänner.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Min treåriga bruna Everest. Sviker dig aldrig kompis..
2. vad använder du just nu för skor? HAHAHAHA. Ska jag avslöja det? Mina nya vinterskor är köpta på inget mindre än....MAXI ;)
3. favoritfärg på kläder? Svart eller vitt!
4. favoritmaterial på kläder? På vinter - stickat, annars bomull.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Något jag krymper underjorden i tack.
6. favoritaffärer? Gina, H&M och cubus
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? inte mycket alls, försöker spara allt jag kan till Thaiet i februari :)
8. favoritmärke? Jag är inte besatt av märken. Köper det jag tycker är snyggt!
9. vad har du för byxstorlek? Det varierar från par till par
10. vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? Brunt vettja! och lite guldiga..jag vet inte vad..
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Lila och brunt!
4. favoritmöbel i rummet och varför? MIN SÄNG ♥ stor, skön, underbar, bäst!
5. vad vill du ändra där inne? Väggarna kan sluta vara så snea -.-
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ohyeah
b) video/dvd? jopp
c) dator? bärbar jävel
d) stereo? nä, det är lite värre med det serru.
e) telefon? mobilen?
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Just nu ingenting för det är kolsvart. Men annars ut över gården, en julgran och vägen där bussen går.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Klär på mig, sover, myser, ritar, gråter, skrattar... ;)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Krilleboy ♥ och ibland får den även besök av bästis!
10. favoritpryl i rummet? Alla mina ramar med fina foton :)

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Han hette Börje och var världens bästa.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Lypsyl, headset, komihåglapp till villan och nycklar
b) skolväska just nu? Har ingen speciell skolväska
c) handväska eller liknande just nu? Plånbok, skolbok o pennor
3. vad är du beroende av? bekräftelse
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? "Lypsyl" Hahaha, insåg just att det hette så.
6. vad tror du på? något som inte finns men samtidigt finns. krångligt, jag vet.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? är inte religös förens jag blir rädd och ber till gud Haha :)
8. vad köpte du senast? Julklappar
9. har du nåt husdjur? Mina dammråttor under sängen!
10. vad bor du i? En lägenhet på öster

GREJER
plånbok: Big mamah, svart fin å sånt. ganska tom också..
tandborste: ROSA! Mihi.
smycken: en jäkla massa olika
solglasögon: Åh, mina leopard prestige ♥
underkläder: spets, pants, boxer
nagellack: Alla mögliga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0