What a day!

snacka om galet skön skoldag?! Började klockan tio och istället för att ha idrott så fick vi kika på
fotbollsturneringen i kombihallen. Eftersom det bara är jag och typ tre till som inte spelar fotboll så
slapp vi resten av dagens lektioner också! Tjoottahejsi, säger vi då. Hewhew.

När jag kom hem stog nästan maten på bordet. Elin hade satt in färdiglagade fiskgratänger till oss i ugnen.
Min med spenat & lax och Elles med Skagen. Smaskigt värre!

1 clementin
½ melonavnågotslag
1 paket läkerol
1 ramlööösa mango
senare..och jag känner mig rätt kissnödig ;)

Ikväll ska jag & krille hem till hans päron och möjsa! Om inte så blir det bonde söker fru.
Tragiskt nog så har jag inte missat ett enda avsnitt av det :$ Fnessss.

Följer ni det?

Jag diggar Sven-Olof! heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0