Anyone here?

Goooooodmorsning i stugan!

Stuga var ju lite å ta i när man sitter i en iskall lägenhet 10 min från stan.. Shaalalalalaa.
Hur mår ni idag då? Kaffe, yoghurt och macka SEN är iallafall jag på topp again ;D

Var busig och tog lite sovmorgon då jag skulle haft en nedrans lektion till halv tio och sedan en fet håla till halv ett.
Det gjorde nog inte så mycket, för det som alla jobbar med på rättskunskapen som jag skulle haft, har jag redan jobbat med när jag hade privatekonomi förra året. Hellyeah på att jag har samma lärare i båda kurserna :D Just perfekt!

Känner att det har blivit very empty här hela helgen och därför tänkte jag bjussa på lite bilder som jag snott från Dedde som togs på Matteboys 20 års fest i lördags! Och BTW, GRATTIIIIIIIIIS MATTE, idag äre din dag!! :D




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0