Bakis brutta

Tjofadderittan i holken i lördags..

OhMAJgod. Det känns som att mitt hue innehåller ett ton sprängmedel ;) Mumms på det, eller? Öh.
Man mår ju som man förtjänar iallafall haha! Jag var fasen full fortfarande när jag vaknade imorse, helt crazy!

Fick massa energikicks-sms av Kimpa och gick fasen tillslut upp vid tjugo över nio, drog på mig bikinin och cyklade till badhuset där Amanda och Jessika höll idrottslektionen idag. Hade jag inte varit bakis så hade jag nog bangat så det var nog lite tur där, mohah!

Förferren ägde och inne i stan var det helt okej. & efter att ha stått i kö i typ en timme så kom vi in tillslut också.
Massvis med folk, jag fick en öl över hela mig men det var fanimej roligt ändå! Det blev inte mycket kort tagna men nååååågra, dock i väldigt dålig kvalité höhe.

Kvällen började hos Kim med Amandus + en familjepizza. Jesus vad stor den var!!

Jag var tydligen Indiana jones enligt boysen..

Pelliot, Shkim & Ashmalandaaah

Mohahah, snacka om schleeeeeeten petra ;)



Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh pizza <3

2011-10-13 @ 18:22:15
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0