Bra jobbat hjärtat ;)

Äre inte jag som försover mig så äre ju pojken. Duktiga vi är! Fast idag kom faktiskt jag i tid ;)
Tog nog en tupplur på cyklen till skolan imorse för jag har inget minne av att jag ens har lämnat krilles place..

Morgonsvejsan från en pigghaj



Frulle


Fram i tid kom jag iallafall även om jag halvsov mig igenom hela svenskalektionen.
Jädrar vad tanten ska upprepa ALLT hon redan sagt en miljon gånger.. Suck å stön du hör min bön. typ.
Idrott med badmintonspel, tjihoooooo. Fast jag frös mig igenom hela passet, bra ansträngning va? ;)

Lunch a la kycklingsoppa och något som dom kallade för thaimacka som var en helt vanlig såndär liten baguette? Man ba ååååååååkey..


Sen blev det mobilnödarnasafton tiep. ALLA satt verkligen med sina iphonar. Mobbade lilla jag. Mhm.

Sista lektionen, natur B sög rumphål. Fyfan vad jag HATAR det ämnet. Jag fattar verkligen
INGENTING och vi ska som sagt ha prov i det imorgon. JIPPE vad jag kommer totalfaila. FML!?

Uffs. Nä, om man skulle ta och köpa en fet gottepåse och dyka ner i den älskade naturboken?
För det gör jag ju såååå mycket hellre än att gå på bio men min pojkvän. DAAAAAAAAAAAAAH.

puh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0