Buuuurrrrrr!

H-h-h-h-hej på er! Satan i gatan vad kallt det är idag?! Eller är det jag som är knasboll som fryser JÄMT?
sitter inlindad i mitt gossetäcke men det verkar då fasen inte hjälpa..

Jag hade iallafall världens mysigaste kväll med min älskade bästa vän igår.
Thaimat, pepsi & godis (+ en jäkla massa skratt & prat såklart).
Du är underbar vännen. Finns nog ingen som förstår som du gör.


bredajävel.

Åkte hem vid elva & gick och la mig med världens magknip IGEN. Man ba fakkjao jävla maghelvete.
Jag fattar inte vad det är. Eller jo, kanfe det. Men vafaaaaaaaaaaaan. ischfyåblä.

skulle vart med favorajtkimpan på tävling idag men efter att ha svettats vs frusit inatt återigen så kändes det inte som att jag blev ett jätte kult sällskap.. Filåt Kimpa.. men jag håller tummar och tår här hemma, såklart!!

Jag funderar på att spendera eftermiddagen i sängen under täcket med en bra film, mumms vad lockande ;)









Kommentarer
Postat av: sara

söta flicka! ha en bra helg, hoppas du har det myys i sängen med film :)

2011-10-08 @ 17:18:16
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig din inte alls breda jävel. Hej på dig fina Petra!! Krya på dig! Magar är onda små ting ibland ;D

2011-10-08 @ 19:36:14
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Min mage är också dum :( Krya på dig <3

2011-10-09 @ 16:41:07
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0