Det får vara som det är när det inte blev som det skulle

Godmorgon!

Återigen BUUUUUUUUUURRRRRR så kallt det ääääär. Jag har ändå satt elementet på högsta grad!
Pissekåååååv också!!!!!! Nu spillde jag yoghurt på heeeeela mig. Åh diemothafakka!

lugn nu petruspotatis.. denhär dagen kommer bli bra trotts allt..

heeeh.

Aja. Tagga idrott nu på morgonkvisten!? Ae. eller? Jag som tänkte ut och springa men jag tror inte det är någon bra idé när man nästan fryser ihjäl inomhus. LÖPBAND ftw! I like it uh uh I like it.

(kul att jag sitter med yoghurten i knät, har liksom inte orkat lyfta röven och hämta papper..)

Åh vad ni jublar nu för det roligaste inlägget evah!!!!!!?!! öh. not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0