Dyngsurt

Hejdu. (HAHAHHHA vafan? "Hejdu."?! aja, fullt normalt..eller?)

Har precis torkat av mig allt regnvatten som dygnsurade ner hela mig påvägen hem från Dedde, dragit på mig Elins onepiece & slängt mig i soffan. Herrejävlar vad han där upp pissar idag!!? Druckit för mycket pepsi eller?! SHit. man börjar ju undra.. skaffa dig blöja. typ.



Samtalet gick bra, det var sjuuuukt jobbigt, men det är då jag får ut något ifrån dom faktiskt.
Ömma punkter, mycket snack om skolan som blir jobbigare och jobbigare och idrotten som jag måste ta tag i, prata med min lärare och säga som det är. Han kommer förhoppningsvis att förstår och göra det bästa av situationen. Nej, jag ska inte sluta träna - jag måste bara ordna upp lite jobbiga saker som påverkar mig.

Cyklade hem till bästis efter villan för lite snack & mys innan hennes jobb. Du är bra du hjärtat ♥

snacka om dyngSUR ;)

Nu blev jag på dåligt humör också, tack pappa. För att du aldrig skärper dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0