Elin Babblovic Carlstrand?


Ledsen att säga det.. men min syster har problem.
Hon kan FAN INTE VARA TYST I EEEEEEEN ENDA HEL MINUT!!!!

Gah. Nyss så sa hon "Men nuuuu då? Jag var ju tyst jätte länge?!???!!!"

Man ba ja elin, i typ 15 sekunder..

Sen märker man direkt om hon inte är hemma när vi äter middag för då tar det inte en miljon år för alla att äta upp eftersom hon babblar och man måste svara. Det är liksom, tyst och...eh. lugnt ;) Och om mamma och jag går på promenad ensamma, så brukar vi faktiskt oftast bara njuta av tystnaden MEN om babbelapan är med så äre ju såklart andra bullar. Man ba svalde hon en fläkt när hon var liten?!

jäkla cepe, jag tycker om dig ändå.



Kommentarer
Postat av: ELIN

Käft :( ni skulle haft ett tråkigt liv utan mig heheee

2011-10-28 @ 13:29:05
URL: http://elincarlstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0