En rosa pärla

Tjopptjoppkaffekopp!

How are you idag? FINEMANGE?

Jag mår fint nu! Även om skoldagen i princip började med att jag bröt ihop som en bebis.
Jag kände redan innan jag gick till skolan att allt var jobbigt, inte alls så bra som det annars
har kännts de senaste veckorna. Totaly känsligt läge liksom. Men efter en gråtstund, lite pepptalk
med min lärare om hur det låg till så var jag fanimej på fötterna igen snabbt som attan!
Är sjukt glad att min crosstraining grupp & lärare är så jäkla härliga och lätta att ha å göra med. ♥

Dagens andra frukost och sen hade vi schwenshka bwe. Lunch a la tomatsoppa med pasta i &
sen hade vi det jävla psykologiprovet som jag har fasat över i en vecka nu. BUUUUUUUUUT!
Tro det eller ej men jag kunde svara på ALLT. Det är annars väldigt sällsynt om man heter petra ;)

VETNIVETNIVETNI?
Idag gjorde vi något som fick mig att känna lukten av att det fan inte är så långt kvar tills jag tar studenten!!
Vi provade ut STUDENMÖSSAN. Hellyeah! En jävla ångest när man skulle trycka på beställningsknappen bara.
Valde jag rätt? Tänk så blev det fel? ÄÄÄÄSHdå. Vem bryr sig? Det får väll stå ARNE på min mössa omsåvore.




Efter skolan kom mormor och hämtade mig i sin rosa pärla som jag ska få låna över helgen när
jag och pojkvän ska vara hundvakt åt hennes lilla skorpa. (Ja. hunden heter Skorpan. eheh.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0