FREDAAAAG, yihaaaaaaaa!

Godmorgon finiluringar!

Är det inte underbart att det är fredag? Mahhhhhhw, jag gjorde ett glädjeskutt upp ur sängen imorse!
Vaknade redan vid fem helt dyngsur. Jag fattar inte varför jag svettas så mycket varenda eviga natt :s
Låg och mornade mig till tio över sex iaf och sen hopplahoppla in i duschen ;) (btw. jag hällde tvål i håret?)

Nu är kläderna på iallafall, eller eh. Mammas mysbrallor och en skön tröja ;) Det är ju fredagsmyyyyyys!
Ska försöka hinna med allt jag ska göra idag så smidigt som möjligt, man ba gooood luck petruspotatis.



♥ Rättskunskap 8.10-9.30
♥ Hopp in i bilen, köra till slättåkra & gå ut med skorpan
♥ Tillbaka till skolan, Matte B 11.00
♥ Lunch
♥ Geografi 13.50-15.05
♥ Hopp in i bilen, köra till skorpis & rastaSssSzz

Senare ikväll blire nog bowling med the gangbang. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0