Gooodmorsning!

Nöööööööööff. Jag är trött som en gris, ovanligt va? huhe. Näämen, KAFFE och sen kaanske jag vaknar till liv ;)
Satan i gatan (som Veronica Maggio hade sagt) så pissigt kallt det är!!!!?! FML, nästan. Jag dör lito.

Vinterjacka, mössa & vantishar here we come!

Nu blire kaffe och frukost innan jag drar till rättskunskapslektionen som blir förföljd av en
1½ håltimme, sedan matte, lunch, håla igen och sist men inte minst geografi innan dagens is END och Petruspotatis går på heeeeeeeeeeeeeeeeelg!! Den inleder jag med en sväng på stan med min pojke och ikväll
är det flick/mys/goskväll med Tvilling, Dedde och bananen ♥

Vi hörs senare dudes, TJIIIIIIIIIIIIIIING!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Äsch, det var ju inte så långt, massa fina bilder på vägen ju.



Japp krutgummor är häftiga grejer. Det var för övrigt ok att festa så tanten ska ut ikväll och svänga sina lurviga med rullatorn.

2011-10-14 @ 13:18:46
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0