Håll ansiktet mot solen, så ser du inte skuggan

Det är kallt & jag kommer ingenstans. Mitt humör är upsidedown. Snacka om en vändning som kallas oduga.
Jag har en miljon läxor att göra, men tar jag tag i det? Nej. för jag är jordens lataste, fetaste och äckligaste människa. Säger? Speglen, känslan & jag själv. Skolan skiter sig idag, missar en lektion men jag orkar knappt bry mig. Jag orkar bara inte. Fryser ihjäl förfan.

Det har ringt på doltnummer 2 gånger men mes som jag är vågar jag såklart inte svara. Jag hatar doltnummer.
Får fan hjärtattack varje gång det ringer på det. Även om jag vet att det kan vara ett viktigt samtal från villan, skolan eller kanske från Krille som ringer från sitt jobb. GAH. VÄX UPP FRÖKEN CARLSTRAND!!!!

Såååå. Vad händer nu? Kanske ska ta tag i mig själv och göra NÅGON NYTTA här hemma iallafall?

suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0