HALLOJ i lingonskogen

Hooooow are you?! Jag är sämsta bloggareN evah just nu känner jag, sålly!
Ligger efter i kommentarsfältet också, men imorgon så börjar jag om på ny kula och svarar er finosar.

Imorse fick jag ruska på krilleboy så han tillslut gick upp ;) sen somnade jag om (höhö)
och vaknade av en puss i pannan och ett "hejdå hjärtat". hur underbart?! Åh. Tycker om min pojke ♥

Vad hände sen? PETRISUS DEN TREDJE FÖRSOV SIG. JAG?! eh. okej. Jag måste ha stängt av mitt larm när jag knapprade på mobilen igårkväll. Så idrotten blev kaputt och jag tog en långfrulle i sällskap av mig själv.

Sen fick jag panik när jag skulle gå, jag stängde igen dörren och fick för mig att mina nycklar låg på vardagsrumsbordet..? Så jag började traska till skolan men efter redan tjugo meter så hittade jag nycklarna i fickan och gick tillbaka och hämtade cyklen. Hahah, Jävla klanthue ;)


alltså usch.

Säg att jag inte har sådär feta lår i verkligheten :s

Kom till skolan i tid iallafall och hade Svedsko Be. Såg nog liiiiiiten aning sleten ut, idag igen.
Gjorde mitt träningsprogram till specialidrotten eftersom jag redan gjort det som klassen höll på med.
Fint som snus. Sen vare äcklig lunch. Potatis som smakade mjöl och kalops som smakade, uäk. Men det fick la gå det med!

Shessikah & ShKim pluggar nateuuuuuuuuuur :)

Ashmalanda pluggar...eh takvetenskap? ;) MIhi

smexiga petran som försöker se smart ut (eller bara allmänt feeeeuwl?) hehe jäkla mupp.


Slutade skolän tjugo i tre och då cyklade jag hem till moster som bjöd på god fiskgratäng, pressad potatis och sedan Aebblaskivor till efterrätt. Hujedamej. Behöver jag säga att jag är liite mätt nu? Åt för ett helt kompani ;)

Vilken roman det blev.. Medalj till er som orkade läsa!

Nu ska jag snart sova, är trött i ögat. Kommer dock bli kyligt utan en varm oBoy jämte ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken färg får jag på medaljen=) Jag kom hela vägen ner.



Vad tänkte jag på mer. Äsch, minnet är kort men bra. Kram typ?

2011-10-13 @ 22:57:35
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0