Hejja hoppa det är tisdag din loppa

Tjoooho, godmooorgon å sånt fint hehe!

Halv sex imorse fick jag en hund över mig som började slicka mig i ansiktet. HUH?

Skorpan sooooooooov..

Två minuter till?

En?


bad jag så fint.
Men icke.

Hon var pigg och kissnödig så det var bara att stiga upp. Hon blir helt crazy så fort man tar fram kopplet. Men en snällare hundsing får man nog leta länge efter. Dock är hon så sjukt sällskapssjuk så hon följer efter en hela tiden, tillåmed in på toaletten.. Hujedamej.

Yeahyeah. Promenad, frukost och nu måste jag strax cykla till skolan. Inte taggad alls men det är bara att ta sig igenom det. I eftermiddag ska jag till min behandlare på samtal. Håll tummarna på att jag överlever. typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0