Hon är bra men lika knäpp för det :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Japp, åt två bullar!! Fick du i dig många då? Fick övertyga mig själv om att jag visst får ha på massa pärlsocker!



Nix, det är faktiskt en skrattretande historia. Klockan var typ 23, jag och bror satt i vardagsrummet, när vi har världens ras, ungefär som World trade Center i miniatyr - våning för våning liksom. Jag och bror trodde det var pappa som slog i något så vi väntade på världens radda med svordomar men oljudet fortsatte vi sprang som galningar till köket. Där ligger i princip alla tallrikar vi har^^ Hyllorna orkade inte längre :P



Blir du av med medicinen snart eller tänker du vänta ett tag?



Sjuk är aldrig en höjdare, inte särskilt när man är det så mycket som du är också.



Vad händer idag?

kramar

2011-10-05 @ 11:09:40
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0