Hoppsan hejsan lillebror

Men oooooooooj vad synd att jag inte behövde gå på svenskan imorse ;)

Smsade min lärare och frågade om jag kunde plugga på annat hemma efterom jag redan gjort det som de andra i klassen håller på med nu, och det fick jag. Lucky me! Firade det genom att lägga mig och sova två timmar. Jag är så jävla braaaaaaa. Eller? latmasken nummero uno!! Böh. Nej jag skulle ju ta tag i mitt liv sa jag ju?

så nu har jag städat rummet, skrivit i min matdagbok och snart ska jag ta mig till skolan och hämta böckerna inför provet imorgon. Det känns ganska så kört att jag inte har fattat någonting av det vi ska ha prov på imon.. Men man ska ju aldrig säga aldrig? Jag kanske tillåmed kan rassla ihop EN poäng åtminstone?

Efter det ska jag till villan och jag vill verkligen inte, inte idag.
Men jag tror det blir bättre att rensa tankarna där hos A än här i min säng, ensam.

Vi hörs senare dudes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0