Lite livsglöd är ju aldrig fel

Godmorgon!

Harrejäklar vilken morgontrött pojkvän jag har! Han är värre än mig och det säger inte lite det ;)
Somnade så fint i hans famn igår, det finns inget bättre. Att ligga där och bara känna sig trygg & lugn.

Klart jag tvivlar på om han kommer orka med någon som mig. 
Med min ångest, mina svackor, alla klagomål osvosv.. Men vet ni vad?
Jag tror han gör det. För han är världens bästa och finaste man kan tänka sig ♥

Hos dig är jag stark
hos dig är jag underbar
 hos dig har jag allt
 hos dig vågar jag stanna kvar.

Jahapp. Idag är det torsdag och jag har en fet ångest över att gå till skolan. Tillbaka på ruta ett?
Men jag har A´s ord in my mind. Det blir inte bättre av att fly även om det känns lättare för stunden.
Så det så.

Nu blire frulle. Linfrön i yoghurten så min magen någongång kan börja leva igen..

Ha en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina pojkar som står ut är så fantastiskt. Fast man är en idiot så många gånger så står dom ut och man kan omöjligt förstå varför.

2011-10-20 @ 12:44:16
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag är så glad för din skull :) verkar som en toppenkille :)



Hoppas du hade det bra i skolan?



ÅÅÅ TACK sötaste, finaste :D hade en kanondag igår :D

Puss sötnos<3

2011-10-20 @ 16:07:26
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0