Lite uppdatering vore kanske inte fel?

Hej hopp!

Ville typ bara säga att jag lever. Fast jag har varit halvdöd i soffan hela dagen framför teven med två små mongocheyer som sällskap aka Sanna & Elin ;) Dom är heeelt wacko båda två, kanske därför man älskar dom?

outfit a la igår.


annars har jag inte gjort många knop. Har inte ens bäddat rent ännu, good workie petrus!
Har en fet ångest inför imorgon. Jag måste till skolan och på idrotten ska vi till badhuset.
Jag har tjatat hål i huvudet på min idrottslärare och bett om att få göra något annat istället..
men nä. Bra terapi, jajemen. Tur jag fick ett peppande sms av honom innan så är chansen liiiite
större att jag fixar det. Sen har jag världens bästa kimpa som är en blomma hela hon!
Är såklart inte med om jag är lika hängig som jag vart idag men känner mig lito piggare nu ikväll.

You see, petrus detta kommer gå så bra såååå... MAJGAD.



Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

SNYGGO <3

2011-10-03 @ 19:47:05
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Elin

Jag älskar både geisha och dumle, särskilt och lösvikt, de är lagom stora då. ^^

Vanliga sourceram and onion. Fantasifullt eller hur :P



Har du alltid ätit samma sorts medicin?



Hur lyckas din kropp bli sjuk hela tiden?

kramar

2011-10-03 @ 23:37:15
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0