Livet är rätt gött ändå ;)

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenis!

Harreguttan vilket speeeeedo jag har varit idag.. Stackars classmates som har fått stå ut med mig ;)
Mihihii. Idrotten gick över förväntan imorse, dock blev jag trött för snabbt så jag tog det väldigt lugnt
den sista halvan på lektionen. Ni vet att, lyssna på vad kroppen säger liksom *bliiiiiiink*

Utvecklingsamtal som gick prima, lunch som inte var den godaste, psykologi A (som blev flumflumflum..) & tillslut Geografi A där vi kollade på filmus. Chilliconcarne dag helt enkelt! Fick gå en kvart tidigare från jordglobslektionen eftersom jag inte är superwoman alltid och kan flyga till villan på tio minuter ;)



Samtalet med min behandlare gick kanon, allt kändes jättebra och jag är så nöjd så det finns inte.
Jag har en fin pojkvän, skolan som börjar reda ut sig, vikten stog still, mysig fika med syster & bästis i stan och mitt gladahumör som har hållt i hela dagen!

Strax blir det middag och sen ska jag ta en promenad med Krilleboy om han inte skulle träna och jag skulle agera åskådare :) (om han nu kan svara på hur han vill göra det sengångaren..hmpff..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0