Monday morning

MorrmorrN!

Allt typ bra idag eller? Eller typ har ni också frostskador? typ FIFAN vad kallt det ääääär.
Seriöst, kommer det bli ännu kallare så kommer jag avlida lite innan julafton.. BURRRRRR!



Idag har jag (kiiiiiiiiiiiiiiim titta nu!!!!!!) MED MIG PENGAR TILL SKOLAN! Hahaha ;)
Ja.. alltså jag måste vara släkt med sniglen ibland.. jag skulle köpt studenlegg + biljett för en månad sen?
Men har glömt kontanter varenda eviga dag sen dess. BRA JOBBAT PETRUS!! -.- Men idag så jävlar!
Håll tummarna på att det finns kvar nu bara, första studentfesten är liksom imorgon ;)

Nu ska jag äta frulle så min mage kan komma igång någongång. Så-fakkin-trött-på-den.

Ha en bra måndag ♥

 


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

eller huuuur, så jäkla kallt ute :( :( <3

2011-10-10 @ 18:06:26
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0