Stress stress fness

Hej på er!

Jössesamalia vad stressad jag känner mig.. ändå sitter jag här? som vanligt, mohah!
Får ju inte glömma bort min stackars blogg som är lite empty idag. Fast.. det kan bero på att jag sov hos min favoritkimpa inatt och åkte alltså från badmintonhallen (sa jag att jag var och spelade badminton igår förresten?!) hem en snabbis och sedan raka vägen till hennes place. Gullvippan hade köpt pepsimax till mig (a) hon vet hur man gör en styck petrus lycklig haha! Sen käkade jag typ upp hennes sourcream-stjärnor också men det är ju en annan femma ;)

Ikvääääll är det studentfest och därför ska jag packa ihop väskan med min utklädnad och dra mig hem till Kimberlynko där det blir pizza, gnos och förferre med fint folk! Efter lite tips från coachen (tack Cilla!!) så har jag bestämt mig för att vara en jägare/upptäckare med kikare, hatt, väst och hela kittet. Får la se om jag hittar några passande kläder till bara!

(här skulle en bild på min och elins makalöst goda chilliconcarne vara som vi gjorde igår till middag men jag kom på att sladden ligger hos shaliiiimkim)

såååå jag bjuder på en bild på skyltar som jag hittade på grannarnas brevinkast för ett bra tag sen..


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

hahaha älskar skyltarna :D

2011-10-12 @ 10:10:24
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0