Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Tuddeluuuuuu!

Här ekar det.. Deeeet beror dock på att gårdagen spenderades här i sjukstugan a la maratonvägen.
Mammis och jag fick ta hand om varandra och göra så gott det gick med handling, städning, mat & vila.
Jag mådde iiiiinte helt okej. Feber upp å ner, huvudvärk och för mycket choklad = ont i magen.

Vid halv nio kom fino hit och tog hand om mig, hihi. En stor godispåse hade han med sig, hur underbar?
Så natten spenderades med honom, prat, feberfrossa, skratt, humor på hög nivå och deeptalk a la mig.. puh.
Håller tummarna på att jag inte smittade ner grabben..

Dagen ska spenderas så lugn som möjligt.
Sitter halvnaken påväg in i duschen med resterna från godispåsen i högsta hugg x)
Det ryktas om en fika med tvillingsyster och Denise. Åh. loveit. ska bara försöka piggna till lite!

Skulle vart med Kimpa på hopptävling idag men det har nog inte varit det bästa för en krasselpetrus.
men LYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKA TILL, till dig hjärtat ♥


du behöver inte säga något, att du lyssnar betyder allt.





Kommentarer
Postat av: Julia

vännen krya på dig !

hoppas du får en bra söndag även om du är sjuk.

<3

2011-10-02 @ 14:51:33
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: Kimpaa

Att du blir frisk snart är viktigast :D puuuuuuuss <3

2011-10-02 @ 15:32:02
URL: http://kimberlygreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0