Tjoppaloppavattenkoppa

Inga normala rubriker här inte! Varför ska man ha det när man själv inte är speciellt normaly, vavavavaaa? ;)

Jag har inte sovit ett piss inatt. kulva? mhm. eller inte. Har svettats och dom minuterna jag slumrat till har jag drömt äckliga mardrömmar så jag vaknar med en puls på 500 typ. Inte helt okej kanfe. Elin väckte mig och sen dess har vi ätit frullebull tillsammans framför hennes favorit program Efter tio ;) Hej Agda 75, nej men ni kan vara lugna det är bara Elin och hon är 19 år.. Haha mungo.



Är hemma från skolan idag, skulle haft idrott imorse men jag pallade bara inte. It dozänt Wårky.
Svenskan jobbar jag på hemma och naturkunskapsprovet skiter jag i. Fattar ändå ingenting.






Kommentarer
Postat av: agda 75!

hallååååå där!! "agda 75" är mitt uttryck!!!! ghaa!!!;) hihi, lugnt, du får låna!! älskar dig nötisen!!! pusssssss!!!!

2011-10-27 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0