TUUUUUUUUUUUDDELUUU!

Tjopptjopp.

hejjagheterpetraochärövertrött.se/wackotjej

Meeeeeeeeeensåatte, hur är läget idag då? fint som snuset? fult som gäddan?
Jag känner mig bara allmänt crazy idag. Speglen hatar mig, idag igen men vemfan orkar bryr sig?
Denhär dagen kommer bli så bra såååå. så det så. mycket så?s å potatis. Haha okej nu får jag ge mig!



Skolo börjar into förens om en och en halvo timmo, och här sitter jag å sitter.

Miiiiih. Är det inte underbart att vakna till en annans väckarklockan och veta att man kan ligga kvar?!
Mohaha, Krilleboy var tvungen att gå upp kvart i sex. Puss på pannan, frulle och tjoffsansvejsan så somnade jag så gött om. Vaknade dock med världens magknip. Jävla skitmage (SKITmage, hahahaaaa?) öhm ja. Jag tror det är något jag äter ibland som jag inte tål. Kan bara inte komma på vad, för det är ju bara ibland det blir så.

Aja, nog med skitsnack (fniss)

Askungen aka mamma går runt å suckar och stönar över att hon är ledig och får äran att städa idag.
Inte mer än rätt tycker jag ;)

Nä. nu ska jag ta tag i mitt liv och sånt. Vi hörs senare, tjingelong!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh=( Jag vaknade också med magknip.. sånt är bara dumt.

2011-10-07 @ 14:05:49
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: Cilla

Men åh, du är så jäkla söt din finis! :D

2011-10-07 @ 17:38:40
URL: http://brandehav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0