Ursäkta men vilken idiot uppfann mens?

Rööööööööööövhål också. Sorry men det är fel vecka för potatisenpetrus & då är det tillåtet att vara ful i mun. Ehehe, ni ba "Sluta vara det alla andra 358 dagarna då med kanfe?" åh. BLÖÖÖHE.

Iallafall. Får man klaga lite på livet? Liiiiiiiiite (mycket) bara? Snilla? EH. Har jag något i ögat eller? Nej. SÅÅÅ mycket bryr jag mig om vad ni säger angående detta hehe :) Jäklar. Egentligen borde jag gömma mig under täcket och återkomma när mitt sjuka pms, illamående och ont i magen har gått över. Men vart ska ni då vända er för att få lite morgonunderhållning i klass potatishumor?!?

ZzzzZZZzzzzZZZzzzZZZzz

(Petra somnade, hejdå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0