En såndär kul söndag nivet ;)

Namn: Petra Erika Carlstrand
Dagens datum: 30/10 2011


1. En nittonårig chey i sina bästa dar. typ?
2. Attityd: För tillfället - SJUKTBRA!
3. Ålder: 19 och ett halvt(mycket viktigt!!!)
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: barapetriis.blogg.se
6. Du kommer från: Halmstad
7. Du bor: I Halmstad
8. Mentalitet: Var det illa att jag googlade vad det betydde? Jag fattade iaf inte.
9. Civilstatus: Världens finaste pojkvän ♥
10. Stjärntecken: Fesk
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? Däääääär gick gränsen på Matte B va?
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Explorer
14. Din bästa egenskap: Envis som en åsna!
15. Din sämsta egenskap: Lättirriterad
16. Husdjur: Dammråttor under sängen
17. Familj: Mamma, pappa, storasyster, storebror, tvillingsyster & pojken dåva.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Händer, fötter & hue? typ hela kroppen alltså ;)
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Aoutch. Men åkey.. hum. Min gravida lilltå?
20. Jag sover: Väldigt gärna med Christian
21. Djur jag är lik: Apaaaaaaaah
22. Tror du på något? Ja men jag vet inte vad. Evig kärlek? jäklar vad djup jag är -.-
23. Frisyr: Nyfärgat kråkbo
24. Hårfärg: Mahognibrun/röd
25. Ögonfärg: Blå gröna
26. Längd: 165.5 cm
27. Vikt: Ohlalalaaa, skit pårej jonte.
28. Skostorlek: 38-39
29. Gillar: Mina vänner, familj och Krilleboy
30. Ogillar: Falskhet
31. Favoritmat: ÅH, Taco!
32. Favoritglass: Mjukis eller polkaglass med saltlakritsströssel!
33. Favoritdessert: Glass & fruktsallad, Sjukt gott om man ska ha efterrätten direkt efter varmmaten.
34. Favoritpizza: Vesuvio eller Marinara med massa skaldjur
36. Gillar du godis? YEEEEEEEEEEAH!
37. Isåfall vilken sort? Mh. massa blandat. Saltlakrits, polkagrisar, syrlisar, hårdisar, skummisar...
38. Favoritdrink: Sommarfittan på tre hjärtan ;)
39. Favoritfilm: Jag saknar dig.
40. Favoritdag: Lördag
41. Favoritklädesplagg: Oh, min sparkdräckt hehe
42. Favoritbok: hatar att läsa men en gång gillade jag det och då vare Gömda av Lisa Marklund som gällde.
43. Musiksmak: Allt möjligt förutom skrikhårdrock
44. Favoritdoft: Krillelukt, haha!
45. Favoritblomma: Rosor
46. Öl eller vin? Helt klart vin!
47. Liknar du en kändis? Är Elin Carlstrand en kändis så JAJEMENSAN! ;D
48. Senast köpta skiva: Oj. hum. Hits for kids som jag och Dedde köpte på Öland i sommar kanske? Haha!
49. Senast film på bio: Jag saknar dig.
50. Bästa låten i världen: Just nu - Söndermarken med Lars Winnerbäck
51. Senast lästa bok: Natur B-boken ;)
52. Favoritförfattare: eh. donno!
53. Skriver du dagbok? Har gjort i nästan hela mitt liv, men inte varje dag längre.
54. Bästa årstiden: Sommar & vinter
55. Älsklingsfärg: Svart/vitt/beige på kläder, Lila på inredningsgrejs.
56. Skulle aldrig ta på dig: Förkorta eller försmå kläder
57. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär
58. Blev du det? Naj, nu vill jag hellre söka till polisskolan när ålderna är inne.
59. Brinner för: Lycka, kärlek & glädje
60. Sportbil eller familjebil? Familjebil
61. Katt eller hund? Oh, eh. Både och!
62. Har du nån nojja? jag HATAR plåster, klistermärken, blött papper, plastgrejs som inte är mitt eget..osv..
63. Fobier? Det ovan, åska och viktuppgång.
64. Deppig eller glad? Happy right now :D
65. Politiskt insatt? NEEEEEEEEEEEje. hatar politik.
66. Värdesätter du ärlighet? Ofc.
67. Brukar du dra "vita lögner"? Det händer tyvärr
68. Är det ok med vita lögner? Ibland, det bråspå!
69. Känner du en mytoman? Mjae
70. Har du pojkvän/flickvän? Yes sir!
71. Är du kär? Ja tokkär :$
72. Hur tidigt stiger du upp? Halv sju när det är skola, annars när jag vaknar.
73. Är det bra eller dåligt? Bra om jag inte sover bort hela dagen när jag är ledig
74. Vem/vilka vet mest om dig? Tvillingsyster.
75. Gillar du att slåss eller? Ja om pusskrig ingår?
76. Vad har du på dig just nu? Underkläder, mysbrallor, tjocketröja och tisha.
77. Vad ska du göra ikväll? Vara duktig och få några skolgrejer gjorda hade jag tänkt!
78. När var du senast riktigt full? Ojsh. Eh, räknades i helgen så vare nog då ;)
79. Är du seriös? Varför vara seriös när man kan skratta åt livet?
80. Hur många handväskor äger du? Tres!
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1 vuuuolvå
82. Hur många biologiska syskon har du? 3
83. Isåfall, vad heter de? Camilla, Mattias & Elin
84. Hur många timmar sover du per natt? Varierar väldigt mycket men runt 5-6 kanske oftast.
85. Vem är snyggast i världen? JAAAAAAAAAAAAG. Nä. skämtåsido. Min man såklart ;D
86. Vad är du allergisk mot? Falskamänniskor.
87. Ska du duscha idag? Jag borde nog det..shalalalalaaa
88. Vad är det för veckodag? Söndag
89. Vad är det för datum idag? 30/10 2011
90. Vad gör du nästa år? Tar studenten, jobbar och REEEEEESER! (förhoppningsvis)
91. Är du likgiltig? Eh eh eh. Skriv på svenska så fröken Carlstrand fattar typ?
92. Hårdrock eller synth? Synth tiep.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? I stan
94. Har du utländska föräldrar? Naj
95. Gillar du att laga mat? Ja och bättre är det om någon gör det med mig :)
96. Märkeskläder eller secondhand? Båda
97. Hur många par skor har du? Ojskitbojskit. kanfeee runt 10 st? eheh
98. Är du sexuellt frustrerad? OHJA. eller? mohahaha
99. Vem är snällast just nu? Inte är det min mage som gör förjävligt ont iaf.
100. Var har du ont? I magen. HAHA, Lol på att jag inte såg denna frågan innan den ovan.
101. Använder du hårspray: Till fiesta bara
102. Kan du stå på händer?: Eh, nä jag är som ett kylskåp!
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? BB, patetiskt nog ;)
104. Är du vidskeplig? MEH HALLÅÅÅÅÅÅ. sluta med sånna vetenskapsord :(
105. Favoritserie: Greys fifan
106. Gillar du seriehjältar? Haha neeej
107. Hur många Nina känner du? One :D
108. Vad tycker du om idrott? MH I´m LOVIN IT!
109. Gillar du att fotografera? om jag har en bra kamera sååå äre kult
110. Gillar du musikaler? JA, dedde har lärt mig ;)
111. Salt eller socker? Båda :))))
112. Tittar du på sport? Trotts att jag är ett idrottsfreak så kollar jag nästan aldrig på något på teven.
113. Om ja; -
114. Tränar du? Japp!
115. Om ja; vad: I skolan 3ggr/veckan (just nu eget träningsprogram) och någon gång på friskis när latmasken inte hälsar på.
116. Om inte; varför? -
117. Gillar du ketchup? Åh, ja. mest till makaroner å köttbulls!
118. Sushi eller hamburgare? SUSHI
119. Små eller stora bokstäver? SMÅstora
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Mittemellan, lagom är bäst.
121. Är du bra på att måla? Delade meningar. Jag kan om jag vill tror jag
122. Vad har/hade du mvg i? Hemkunskap HAHAHA. eh ja. det är det enda.
123. Vad har/hade du ig i? Natur A, Hälsopedagogik, Idrottsledarskap & coaching, Matte B men håller på att plugga upp det som jag missat när jag var sjukskriven.
124. Är du blyg? Det bråspå. Jag kan vara antingen blyg eller översocial.
125. Favoritlaget? Jag har inget favvo lag
126. Gillar du konst? Konst och konst, det är very funny to måla :)
127. Favoritmålning? Skriet. Spännande bild måste jag säga.
128. Vilket museum var du på senast? Haha, sluta nu. Jag vet intoooo.
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? En jorden runt resa med min älskling!
130. Har du åkt luftballong nångång? Nej, hade nog dött av höjdskräck..
131. Om inte; skulle du vilja det? Tveksamt va ;)
132. Har du utövat nån extremesport? Naje
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Nope, men vill ha en tatto!
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Det VAR min morfar.
135. Använder du smycken? Jajemensan, ibland så.
136. Är du feminist? Alltså, pass. Jag har delade meningar om den saken.
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: Sängen ♥
138. Är du glad nu? Just nu leker livet
139. Var du glad igår? Lyckligast
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Mjältbrand?
142. Kaffe eller the? Kaffe
143. När grät du senast? det var nog en vecka sen serru!
144. Sexigaste kroppsdel: Hela krilleboy hihi!
145. Om du vore en färg: Limegrön. tänker på typ slajm. Man vet aldrig var man har den fast ändå gör man det.
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa : svar: I doonnoo?
147. Sexuell läggning: Hetero
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och : svar: Boyfriend
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: svar: tycker om barn om dom inte är bortskämda snorungar.
150. Bästa plats på jorden: I min älsklings famn eller med mina vänner
151. Har du kompisar som bor utomlands? Tillfälligt så bor min kusin lite överallt i världen ;)
152. Hur många gånger körde du upp för att få körkortet? One
153. Behöver du glasögen? Nepp, den enda i släkten typ..
154. Föddes du med någon sjukdom? Naj
155. Har du någon kronisk sjukdom? Naj, mammse trodde jag hade reumatism iom mina konstiga leder som värker. Men nope, det hade jag icke :)
156. Har du genomgått en operation? Om munnen räknas?
157. Har du brutit ett ben? Nej ett finger ;)
158. Har du åkt ambulans? Never!
159. Har du svimmat någon gång? Var påväg en miljon gånger men faktiskt ALDRIG gjort det.
160. Har du blivit kramad? JIIIIHAAAAja hihi
161. Har du saknat någon? Ao..
162. Har du blivit jagad av en polis? Jagad och jagad haha!
163. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Sms:a men eftersom min ponke är för att ringa så har han i princip botat min telefonfobi.
164. Vad skrämde dig om natten som barn? Dockor & clowner
165. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
166. Känner du någon med samma födelsedag som dig? Haha ja är man tvilling sååååå ;)
167. Kan du rulla med tungan? Rulla? hur? ehe.
168. Dansar du i bilen? Hur kan man lyckas med det? Jag brukar iaf ha bälte på maj.
169. Har du varit i några andra världsdelar? Nepp men jag villvillvill!
170. Har du varit med om en bilkrasch? Nej som tur är.
171. Favoritcitat ur film: "Dad, you were like a father to me"- dör varje gång.
172. Senaste låt du lyssnade på: Söndermarken med Lasha.
173. Vad gör du när du är uttråkad? Sover eller bir hyper ;)
174. Värdefullaste ägodel: Mobilen fifasen!
175. Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Cancerfonden.
176. Favoritpålägg: Nötrulle, åh mummmmmmssefillibabba!
177. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Kärlek.
178. Är du långsint: Kan vara men oftast inte
179. Vad gör du i sommar: Tar studenten, YIHAAAAAA
180. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Deras mod och styrka.
181. Spelar du nåt instrument? Nej
182. Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Min morfar igen, bara en gång.
183. Senaste konsterten jag var på: LARS WINNERBÄCK!
184. Samlar du på något? Navelludd? Eller into. Hum. Nä, inte så långt minnet kan nå. 
185. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Afrika
186. Favoritparfym? DG light blue
187. Använder du nagellack? Ae mina naglar är fulare än fulast.
188. Hur många nycklar finns det i din nyckelknippa? Tres!
189. Vilken svordom använder du mest? Fan eller jävla
190. Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Bryr mig intooooo.
191. Hur många stolar står runt ditt köksbord? 4 stycken
192. Äter du frukost dagligen? Japp
193. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Varierande!
194. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Hahahaha.
195. När kräktes du senast?
196. Vad gör dig ledsen? Om någon i min närhet mår dåligt
197. Vad gör dig glad? Min familj, mina vänner och pojkvän!
198. Vad är den mest irriterande frågan? Hur mår du? eller; Varför?
199. Vad tycker du är romantiskt? En puss på pannan och jag är såld.
200. Hur många barn vill du ha? 2 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0