WAKKA WAKKA

Håll i er för här kommer en liten bildbomb från helgen! (och en massa pladder. såååklart. ehehe)

Mormors place.

Hundvakt ute i slättåkra och sällskap av bror och Elin och sen min kära underbara.




Efter världens mysigaste lördagskväll med kantarellmackor, räkor, crepés & massa annat gott så somnade jag och mitt hjärta gott redan vid tolv inatt. Skorpan har legat i sängen hos oss hela natten (och skyddat oss mot spökena? eh. trodde nog hon. typ.) Fast snällare hund får man leta efter, man vill ju bara käka uppNa!

Jag vaknade med tuppen imorse (aka Skorpan) redan vid sju. Krilleboy låg så fint och sov så jag tog morgonpromenixen själv med lillan. Han blev nog inte så ledsen för det ;) Hehe. Sen skulle jag var en snill flickvän och göra frulle men gav upp rätt snabbt när jag inte fattade mig på kaffekokaren.. Slängde mig därför i sängen hos en snarkande pojke och somnade om en stund istället, mohaha, fint som snus!

Vaknade till liv igen vid tio, drog med mig Krillset till köket så fick han fexa kaffet som vi drack till ett par limpmackor med smör och jordgubbssylt, hur längesen var inte det då?! helt crazygott ju!

Sen fick hunden rast och efter det brummade vi hemåt, jag lämnade en styck pojke på krillsplace innan jag brummade vidare to home sweet home. Där jag kom hem och vände i dörren för jag, mamma & elin hade planerat en tripp till Gekås den underbart sega söndag. JIHAAA. Fattig blev plånboken, glad blev petrus :)




Imorgon äre måndag = ny vecka och nya tag senni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0