FREDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!

Tjeeeeeeeeenare mannen! (åh. älskaoveälskaove..)

Idag är det fredag och det betyder att jag går på helg exaktus klockan 15.05!! Mohihihi.
Synd är vädret är skit, jag hade behövt lite uppiggande solsken idag känner jag.

Känner mig så uppsvälld och enorm så det finns inte. Men vafan, ooooorkar änte bry mig.


Osminkad, mjukisbrallor och min älskade sjal ♥

Kvällen lutar mot party, men jag vet verkligen inte om jag orkar och ska skita i det.
En hemmakväll hade inte suttit fel, med något gott, en film och pepsimax..

Isch. Vi hörs senare dudes!


Kommentarer
Postat av: sara

inte alls för att göra dig avis, men här är himlen klarblå och det ska bli 21 grader enligt tidningen. mm love! haha, ha en bra fredag vännen <3

2011-09-30 @ 08:55:31
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh du kan stanna hemma och äta chips, som jag!!



Det lärde en av mina räddare-i-nöden-människor mig. Skriva tre saker på en lista varje dag. En sak jag gjort bra, en sak jag behöver hjälp med och en bra sak jag gjort för någon annan. Skrev det länge, men glömde av det sen. Kanske ska ta upp det igen..?



Nozinan numera. Har provat det mesta men Nozinan funkar rätt okej numera. Är egentligen ingen ren sömntablett, utan är menad att lugna ner hjärnan hos epileptiker. Vad äter du?

kramar

2011-09-30 @ 11:51:03
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0