Galet bra, så ska det va!

haaaaallelåja!

lever ni? För det gör fan knappt jag alltså. Haha jag är helt död efter gårdagen ;)
Tjejmiddag hos födelsecorneliusbarnet med god mat, trevligt sällskap & cidör.

Vidare till Kim och sedan kom även Simmo, Elin, Amanda och Sandra dit.
Förkrök innan vi drog till stan runt tolv. Skakade rumpa så svettet rann, haha!

En kebabrulle & en jäkla massa tjöt senare så drog vi oss hem i kylan.
Fysatan vad kallt det är på kvällarna nuförtiden!! uff. det gillas inte att sommaren redan är som bortblåst?

Jag landade i sängen runt fem. Såå skönt att lägga sig i en varm och gosig säng och bara somna direkt!
Vaknade tidigt idag, som vanligt. Rätt trist att inte kunna somna om även om ögen går i kors..

bara för att denna bilden tar emot så jävla mycket så lägger jag upp den.


I eftermiddag så har jag och Elin varit på bio. Schnark vad bra den var!
Okeeeeey.. nu mobbas inte ni för att vi inte sett sista Harry Potter förens idag va..

ni som inte sett den ännu: SE DEN!

Nu kurrar magen och middagen är snart klar hooooppas jag!
Sen taggar jag inför en kväll med mig själv, något gott och film ♥



Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken snygg outfit, och en ännu snyggare tjej! :D

2011-09-03 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0