Godmorgon ;)

Hoppsan svejsan! Jag tog visst en lång men välbehövd sovmorgon idag.

Somnade tidigt igårkväll också, kanske redan vid elva = jag har sovit i över tolv timmar.
När hände det sist liksom? Fast jag har drömt om äckliga hajar hela natten, inte-jätte-mys.

Jag känner att det är jag och lägenheten som får vara homies idag. ALLA är borta?
Pappa kör något jäkla mopperace, Mamma och Elin jobbar(?) & här.. sitter.. jag.

Men nu blir det frukost at the bed och sen taggar vi inför kvällen! Party, dans & favoritflickorna.
Woooooooooooooho
. Nu kör vi ;)

Ge mig jorgubbar, sommar och värme. TPF
(tackpåförhand) ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jordgubbar vore inte så dumt. Eller tänk - hallon!!!



Antar att du har rätt. Behöver någon där. Särskilt som jag i övrigt är rätt ensam för stunden. Bloggvärlden är den enda jag har i princip.

Gör det verkligen det, går det?

kramar

2011-09-17 @ 13:16:13
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0