Godmorgon kära måndag!

ooooh what a wonderful daaaaaaay!!! (nu sjunger jag för er som inte fattar det)

hihi.

Hur står det till idag? Micket prah lite prah mellan prah? Här är det micket prah!
Minus hostan och halsen men vem fan orkar bry sig? Inte petruspotatis iallafall :D

hur jäkla snygg syster har jag inte? vavava?! HAHA, tokör.

nu fick jag lust att börja sjunga på den där "jag fångade en räv idag...."
men elin ligger och sover så hon hade nog inte uppskattat det. Typiskt va? eller?

Jag fick inte med mig Elin igår utan pappsen var snällis och körde mig till willys så vi fick köpt våra räkor.
(sen att 98 % av innehållet i kundkorgen bestog av Godis, läsk, cheesbolls och choklad.. det säger vi inget om till mamma va?)


Om en halvtimme måste jag cykla till skolan. Alla treor skulle visst samlas halv nio vid galaxen.
= tjugo minuters längre frukost än vad jag brukar! WOHO.


Förresten (helvete vad långt inlägg det blev, men det är måndag och jag bryr mig into..)
kan man annat än eh älska förpackningen till mina antidepppills? ;)


det är nu ni ska säga att jag måste skynda mig för fasen vad klockan tickar på och jag måste kratta kråkboet!!

TJING!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0