Goodevening ♥

Påväg hem från moster..

Elin: Nådde han verkligen ner till tramperna?
Petra: Ja det är ju asdumt, tänk vad mycket våldtäkter det kommer bli?!
Elin: HAHAHAHA, alltså hörde du vad jag sa?
Petra: Att dom drar ner på lamperna?
Elin: HAHAHAHAHAHA

det är inte lätt när det är svårt ;)



Jääääädrar vad jag är mätt!! *raaaaap*

Två portioner av mosters underbara kallops med potatis, kål, bönor och rödbetor och sen typ 20 plättar(?) på det. Jag tar nog en sömnis nu och sover.. Halleluja, save me from this shit.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jovisst hade det kunnat vara vatten.. om jag någon gång gått ner det också. Men jag går upp och sen upp lite till och därefter upp ännu mer. Jag vet att man varierar, jag varierade jättemycket tidigare men nu är det liksom.. uppåt.



Plättar är fint, hoppas du får sova.



2011-09-29 @ 23:44:58
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0